Who are we?

Customer care is our culture! Je werkt voor een bedrijf in volle expansie met tal van grote klanten in onder andere de energie-, telecom- en bankensector, maar met de gemoedelijkheid van een familiebedrijf. Iedereen is hier welkom!

Je krijgt de kans om mee je schouders te zetten onder het project te Aalst, met een team dat niet bang is om hard te werken, maar ook graag het nodige plezier maakt.

What are we looking for?

Als Customer Success Coach stuur je een eigen team aan, waarbij je instaat voor de individuele ontwikkeling van de competenties van elk teamlid. Je coacht jouw teamleden om zodoende hun kennis en commerciële houding te optimaliseren en begeleidt hen in het opsporen van verkoopkansen tijdens hun telefoongesprekken. Je bent analystisch ingesteld en kan cijfers en targets correct interpreteren en bijsturen waar nodig.

Je zet jezelf actief in voor de kwaliteit van de telefoongesprekken, en luistert dan ook geregeld mee om zodoende constructieve feedback te bezorgen aan jouw teamleden. Je behandelt allerhande vragen en handelt klachten op de juiste manier af. Je geeft indien nodig opleidingen rond de producten.

Kortom, je begrijpt de noden van onze klanten en vertaalt deze naar concrete oplossingen binnen jouw team.

  • Je hebt een bachelordiploma of evenaart dit niveau door ervaring.
  • Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands en je kan aardig overweg met het Frans.
  • Je beheerst pedagogische technieken en methodes om kennis over te dragen.
  • Je beheerst coachingtechnieken en weet hoe je constructieve feedback moet geven.
  • Je kan een positieve en interactieve groepsdynamiek tot stand brengen, waarbij je contact legt met elk lid van jouw team individueel.
  • Je beschikt over de nodige commerciële skills.

Je bent een flexibele teamplayer met een hands-on en klantgerichte instelling. Op efficiënte wijze doelen en prioriteiten stellen is voor jou kinderspel. Je verliest daarbij de beoogde tijd, acties, te behalen targets en mensen niet uit het oog. Je kan probleemoplossend denken en doet dat bij voorkeur “out-of-the-box”.

We zijn op zoek naar een dynamische collega, die niet bang is om af en toe uit zijn of haar comfort zone te treden. Je kan je vlot aanpassen aan nieuwe teamleden. Ervaring in het geven van opleidingen, en specifiek e-learning, is een extra troef.

What do we have to offer you?

  • een voltijdse job (38 u/w)
  • een uitdagende werkomgeving met interessante klanten en vriendelijke collega’s
  • een uitdagend leertraject en de nodige opleiding
  • een informele bedrijfscultuur, waarbij je niet zomaar een nummer bent
  • ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • een aantrekkelijke verloning en leuke incentives